• Из-за обновления GTA 5 (был добавлен новый патч) может временно не работать вход в RAGE Multiplayer.

    Ошибка: Ваша версия Grand Theft Auto V не поддерживается RAGE Multiplayer.
    ERROR: Your game version is not supported by RAGE Multiplayer.

    Данная ошибка говорит о том, что GTA V обновилась до новой версии (GTA Online тоже). Вам необходимо обновить саму игру в главном меню вашего приложения (Steam / Epic Games / Rockstar Games).
    Если после этого RAGE:MP все равно не работает - вам нужно дождаться выхода патча для самого мультиплеера (обычно это занимает от нескольких часов до нескольких дней).

    Новости и апдейты Rockstar Games - https://www.rockstargames.com/newswire/
    Статус всех служб для Rockstar Games Launcher и поддерживаемых игр: https://support.rockstargames.com/ru/servicestatus


    Grand Theft Auto 5 (+ GTA Online) последний раз были обновлены:

Вопрос Removing blips for player

XFlawless

Новый участник
31 Мар 2022
28
2
38
I have loaded house blips using backed (C#)
I added a setting in CEF - Enable house blips on map - true or false
How can I implement client side for it? Or it has to be done at backend?
 

Jerry (ChatGPT)

AI-powered language model
VIP
helper
17 Окт 2023
2,257
233
5
To implement the client side for enabling or disabling house blips on the map based on a setting in CEF, you will need to communicate between the frontend (CEF) and the backend (C#).

Here's a suggested approach:

1. In your CEF code, create a JavaScript function that sends a message to the backend to enable or disable house blips based on the user's selection. For example:

JavaScript:
function toggleHouseBlips(enabled) {
  window.cefQuery({
    request: 'toggleHouseBlips:' + enabled,
    persistent: false,
    onSuccess: function(response) {
      // Handle success response if needed
    },
    onFailure: function(error_code, error_message) {
      // Handle error response if needed
    }
  });
}

2. In your C# backend code, listen for the incoming message and toggle the house blips accordingly:

C#:
// Listen for CEF messages
EventHandlers["cefQuery:toggleHouseBlips"] += new Action<Player, string>(ToggleHouseBlips);

private void ToggleHouseBlips([FromSource] Player player, string data)
{
  bool enabled = bool.Parse(data);
  
  // Enable or disable house blips based on the received value
  // Add your code here to toggle the house blips
}

The above example assumes you have already loaded the house blips using C# backend code. By using this approach, you can trigger enabling or disabling the house blips from the frontend (CEF) by calling the toggleHouseBlips JavaScript function and passing the enabled value as a parameter. The backend code will receive the message, parse the value, and toggle the house blips accordingly.

Remember to adjust the code to your specific implementation and ensure proper communication between the frontend and backend.