Привет, всё сделал правильно проверил все ДЛС и нету одежды, у меня была проблема но я забыл как я её решал
Привет, расписывай подробно все свои действия, с примерами.
Значит всё должно правильно работать.всё сделал правильно
У меня било когда била обнова редейджЗначит всё должно правильно работать.
Ну ёпрст, когда ты "всё правильно" делаешь, то всё получается. Честно.
Кого било? Кто бил?У меня било когда била обнова редейдж
Ответ все знают, просто делать что-то просто так всем кроме Харланда лень, так что надейся и жди.Тоесть пока не хто не знает ответа?
its nice to make a manual so everyone know how to do this but them selfGTA was updated today, I'll take a look, maybe I need to change the offsets in the mod.
If you're not too lazy, check it out for me and see how it was in the previous updates on GitHub.
its nice to make a manual so everyone know how to do this but them self
i understand you shifted Variation ID i want know how to find how much to shift in whichYou have a history of changes in GitHub, do you really need to make a manual for every move?
public static IReadOnlyDictionary<bool, Dictionary<ClothesComponent, int>> MaxClothesComponent = new Dictionary<bool, Dictionary<ClothesComponent, int>>()
{
{ true, new Dictionary<ClothesComponent, int>()
{//Man
{ ClothesComponent.Hat, 238 },
{ ClothesComponent.Torsos, 214 },
{ ClothesComponent.Legs, 216 },
{ ClothesComponent.Shoes, 156 },
{ ClothesComponent.Accessories, 199 },
{ ClothesComponent.BodyArmors, 62 },
{ ClothesComponent.Tops, 575 },
{ ClothesComponent.Undershirts, 215 },
{ ClothesComponent.Masks, 245 },
{ ClothesComponent.Ears, 42 },
{ ClothesComponent.Watches, 49},
{ ClothesComponent.Glasses, 59 },
{ ClothesComponent.Bugs,111 },
{ ClothesComponent.Bracelets, 16 },
{ ClothesComponent.Decals, 245 },
}
},
{ false, new Dictionary<ClothesComponent, int>()
{
{ ClothesComponent.Hat, 237 },
{ ClothesComponent.Torsos, 248 },
{ ClothesComponent.Legs, 229 },
{ ClothesComponent.Shoes, 164 },
{ ClothesComponent.Accessories, 169 },
{ ClothesComponent.BodyArmors, 62 },
{ ClothesComponent.Tops, 618 },
{ ClothesComponent.Undershirts, 261 },
{ ClothesComponent.Masks, 246},
{ ClothesComponent.Ears, 23 },
{ ClothesComponent.Watches, 38 },
{ ClothesComponent.Glasses, 61 },
{ ClothesComponent.Bugs, 111 },
{ ClothesComponent.Bracelets, 23 },
{ ClothesComponent.Decals, 261 },
}
},
};
public static IReadOnlyDictionary<bool, Dictionary<BarberComponent, int>> MaxBarberComponent = new Dictionary<bool, Dictionary<BarberComponent, int>>()
{
{ true, new Dictionary<BarberComponent, int>()
{//Man
{ BarberComponent.Hair, 83 },
{ BarberComponent.Beard, 29 },
{ BarberComponent.Body, 33 },
{ BarberComponent.Eyebrows, 34 },
{ BarberComponent.Eyes, 300 },
{ BarberComponent.Lips, 10 },
{ BarberComponent.Makeup, 95 },
{ BarberComponent.Palette, 177 },
}
},
{ false, new Dictionary<BarberComponent, int>()
{
{ BarberComponent.Hair, 87 },
{ BarberComponent.Beard, 29 },
{ BarberComponent.Body, 33 },
{ BarberComponent.Eyebrows, 34 },
{ BarberComponent.Eyes, 300 },
{ BarberComponent.Lips, 10 },
{ BarberComponent.Makeup, 95 },
{ BarberComponent.Palette, 177 },
}
}
};
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?